onsdag, april 12, 2006

äntligen farväl

I skrivande stunde befinner jag mig mitt i universitetshetsen på UB. Här märks det knappt att det stundas Påsklov. Om lite drygt en och en halv timma går mitt tåg mot det småländska höglandet och de mörka skogarna. Det kan tyckas som ett välförtjänt avbrott från de mörka krogarna (tack Lars Winnerbäck för den otroligt fenomenala ordvitsen!). Jag är i akut behov av att gå på muggen, men drar mig lite för offentliga toaletter. Vem vet vad för junkie som suttit där inne och sniffat lim eller skjutit whiskey.
Jag har precis hunnit med att snabbglutta igenom Aftonbladets Internetlöp: Britneys unge har tydligen spräckt skallen. Och så fyllde allas vår Huge 80 bast.
Nu är det dags att övervinna sin rädsla...

"If you got to go, you got to go, män" som Henrik Schyffert sjöng.

Inga kommentarer: