torsdag, december 21, 2006

Dagens låt: "Over and over" - Hot Chip

Det är krävande att packa upp grejor ur papplådor så jag har tagit en välförtjänt paus på sisådär två timmar. Surfar runt på Djungeltrummans bildgalleri bland quiff och rutiga skjortor och funderar över hur jag ska komma in i smeten igen. Tydligen har man börjat uppskatta cevilkurage i Sverige medan jag varit borta.
har tänkt en del på det jag skrev förut bara för att komma fram till att jag håller med mig själv mer än någonsin. Utan att för den delen försöka ta ifrån folk deras händelserika höst. För visst har saker och ting förändrats, fast det märks knappt här.

1 kommentar:

Anonym sa...

jobbar fram till tre, men då kommer det vara så knökat att jag bara kommer få dåligt samvete om du kommer in och jag inte har tid med att ens vara trevlig! det är om du kan stå utanför affären plusminus några i tre. för sedan rullar bilen omgående upp mot dalarna. Men jag återkommer i januari i några dagar innan ankaret lossas mot thailand. Då kanske vi kan ta en fika? om du vill. för jag vill. god jul min tappre vän!