lördag, juli 19, 2008

P1, krukväxter och vuxenpoäng

I dagens GP står det om bråket mellan Barie och Brat. Något som känns totalt innehållslöst om det inte vore för det faktum att Barbies Mattel anlitat kriminaltekniker för att analysera och räkna ut de exakta tiderna för skisser och penseldrag. Grissom, släng dig i väggen!
Gårdagen bestod av HSB-incestens invaderande av Notting Hill. Pank som jag är fokuserade jag mer på maten än ölen. Vissa gjorde tvärt om. Vid åtta tiden ragglade alla åt var sitt håll, utom jag som gick spikrakt åt samma - hemåt. I övrigt måste min frånvaro bortförklaras med den nya lya Elsa och jag flyttat till. Nu mer bor jag alltså i portuppgång 28, istället för 22. Resten är sig likt. Och som plåster på såren tänkte jag dela med mig av min uppfattning av samboskap och rutiner anno 2007 till alla er oinvigda.
Snart bär det av till skärgården och ett besök hos Yoa. Om bara vädret ville ordna upp sig först.

Inga kommentarer: