onsdag, augusti 31, 2005

Working class hero

Jag fick en gång berättat för mig om kliande tisdagsmorgonar, men onsdag eftermiddag är nog fan värst. Jag väcktes klockan två av ett SMS och kunde inte somna om, så jag slog på Kanal 5 och käkade frukost framför Falcon Crest. Nu känner jag mig tjock.
Det är obehagligt hur saker man gillar påminner en om jobbet:
Falcon Crest
Öl
Polen
Åka buss i gryningen
Det låter som en skolresa.
Jag har lite ont i axeln och det svider i ögonen. Vet inte vad jag kan hitta på idag. Igår lyckades jag ju slå ihjäl tiden ganska bra, trots att jag drev vind för våg. Idag känner jag att jag kommer behöve lite mer struktur. Egentligen bör man väl börja med att ta en dusch, sen kanske jag ska ringa Olle.
Jag har tappat lusten att bli full.
Jag ringer nog Olle först.

Inga kommentarer: