måndag, november 07, 2005

Cheap Mondays

Jag börjar jobba på Oskar Fredrik om en halvtimma. Det gick ju bra sist och så, men jag vågar inte gå dit utan linser. Hur fan kan man vara så dum att man sätter sig och dricker öl utanför en skola under deras frukostrast?
Som man bläddrar får man ligga, som poeten sa.
Jag har kommit på att jag har en väldigt massa ställen jag måste skriva på, fast jag funderar på att skippa Skunk helt och hållet. Det finns inhenting där för mig ändå. En bra sak med att ha många olika bloggar är att jag kan variera mig - jag menar det är ju kanske lite tjatigt och mycket narcissistiskt att skriva i en gemensam blogg varje dag. Alltså kan jag ju variera mig genom att plita ner lite tankar och funderingar även här. Så de mindre begåvade inte känner sig utkonkurrerade.
Igår, på Kings Head, slogs jag ned av en oerhörd erinran av hopplöshet. Inget ovanligt i och för sig, men det var starkare än det oftast är. Som om det var på riktigt denhär gången. På riktigt och på allvar...

Inga kommentarer: