torsdag, mars 30, 2006

Lägesrapport

Jag har fortfarande lite dåligt samvete över att jag totalglömde Lindas födelsedag. Får väl gottgöra det med att bjuda henne på lunch nån gång de närmsta dagarna. Våren är här. Jag glider omkring på stan i mina F-Troupe, har lyxat till det med en lunch tillsammans med Olle på KG-baren, snart är det en fika med fransmans-Jens. Ska bara hämta lite grejer här i Masthugget först.
Både timjanen och basilikan har börjat gro, så snart är det dags att plantera ut det. Riktigt känner hur mina fingrar blir grönare och grönare för varje dag som går. Ingen av plantorna har dött än!
Efter-tenta-ölen i tisdags var värd. Tentan i sig var ovärd. Falafelrullen var sådär.
Imorgon vill jag ut och slå runt ordentligt. Känns som evigheter sen sist. Alla som känner sig manade är fria at höra av sig till mig. Ni vet var jag finns.

Inga kommentarer: