måndag, november 24, 2008

Och alldeles utanför flyger hela livet förbi

Återigen har jag drabbats av någon underlig form av sömnsjuka. Jag kan inte förmå mig själv att gå upp om mornarna utan ligger kvar till långt in på förmiddagen. Idag skippade jag till och med den föreställningsanalys jag borde gått på. Det är i sig inget större problem eftersom jag vägrar lyssna på vad andra tycker. Däremot hade jag behövt prata med Lions och Forser om min B-uppsats. Men, men.
Istället har jag rotat blöand gammalt skräp och papperslappar som ligger i lådor här och var. Det är alltid lika intressant att hitta sina gamla gymnasiedikter. Fy fasiken vad brådmogen man var under den tiden. Jag fattar inte hur jag orkade vara så pretentiös. Ungdomen lär sig aldrig. Det är bara att kolla på några av mina äldre blogginlägg för att se det.
Lite senare ska jag nog höra av mig till Plura och erbjuda honom det där glaset vatten och visa honom artikeln om Plura. Först ska jag bara dricka mitt nybryggda kaffe.
Och just det: undertiden vattnet puttrar igenom kaffebryggaren passar jag på att göre GT:s "Testa dig själv" om sexställningar. Jag fick tre av nio.

1 kommentar:

Unknown sa...

samma här!!
sjukt att man får ligga ibland ändå.