fredag, november 07, 2008

Och så sitter man här...

En fradagskväll utan planer och jag har lite svårt för att bestämma mig för huruvida det är behagligt eller bara urholkande. Snart är det dags att korka upp viskyn och glo på Dangerous Liaisons. Sen går ju Min kusin Vinny på trean inatt också. Men än så länge får jag nöja mig med flädersaft och Tom Waits. Skansros släppfest igår blev trots allt lite hårdare än jag hade med i beräkningarna och jag kom aldrig iväg till universitetet imorse. I fyllan och villan fick jag för mig att det var en bra grej att beställa Staropramen på mitt Barclayskort och idag känner jag allt lite ånger. Men man får väl ta det för vad det är. Jazzhuset var som det brukar och det slog mig hur gammal jag är. Jag såg nämligen ungar som jag har vikarierat för en gång i tiden. Det är inte helt lungt åndå.

Inga kommentarer: