fredag, juni 16, 2006

en tanke, som alla andra

Svettig och snorig har jag brutit mig in hos föräldrarna efter en "Kunglig AW". De tre dagarna på HSB och man är redan mästare på ordvitsar, som det märks. Imorn tänkte jag Tynnered innan Röda Rummet... vad sägs? Lite whisky och ett glatt humör, lite Jolly Bob och Judy, min vän, lite dansa och slåss?
Jag måste ringa ett jobbigt telefonsamtal och jag borde göra det nu...
Olle Adolphson och Fotbolls-VM en varm sommarkväll är väl det enda man behöver. Det hade varit trevligt med lite sällskap också, men vad kan man begära när man är en smittohärd à la Gangesfloden?
Allsången börjar 27 juni!!!
Är det febern eller är det meningslösheten som gör att jag yrar?
Alla frågor: Varför?
Alexander Rae Baldwin III har dykt upp obehagligt mycket i mitt liv det senaste. Tre dagar i rad! I måndags som ett missförstånd, i tisdags som ett korsord och i onsdags som en ingrediens i "Hollyood, behind the make up". "Vad är upp?", "w00t", "OMG", "lol" och alla andra såna dära Internet-ord som stockhomarna insisterat på att förmuntliga/oralisera(?)(vafan heter det när man gör något från skriftspråk till talspråk?).

Dagens citat kommer från George i Seinfeld: "I flew to close to the sun on wings of pastrami".

Inga kommentarer: