fredag, juni 30, 2006

sommarkort

Det piper i mitt öra. Jag tror det är något som gått sönder där. 2,5 h sömn natten innan 8 timmar på Guldheden i gassande sol är ingen bra kombination. Det var en bra spelning igår. Lite högt ljud bara. Det gick inte så bra att snacka därinne. Muren av Önneredsgrabbar var kul att inspektera. Deras upphetsning nästa lyste i deras desperata ögon. Fan vad de ville ha Uffie. Det var lite av ett genidrag att ge blod innan utgång. Jag drack tre huttar hemma hos Olle och en San Miguel på båten och var klapp kalas. Snart ska jag ducha för att sen gå ner till Hemköp och köpa snask. Ikväll blir en kväll till sängs, framför TV-apparatens blåa ljus, när fiskmåsarna krigar på taket. Trots besöket på systemet går jag inte ut ikväll.
Kanske borde man grilla imorgon.
Jag är sjukt pepp på tattueringen. Taskigt värre att Aurora drog till Tyskland. Nu får jag göra det ensam.
Vad sägs?:

- Mumma!

Ljudet i mitt öra upphör inte att irritera och det börjar bli dags att tröstäta.

Dagens låt var "Grimas om morgonen" med Cornelis Vreeswjik.

Inga kommentarer: