torsdag, februari 02, 2006

Foggy days

Jag gillar Hemstad. Det är ett bra band. Jag gillar Hemstad för att det är ett bra band. Ett annat band jag giller är, som många kanske redan vet, The Chrysler. Annars är det nya att det alltid blir slagsmål på Filmfestivalens fester. Jag försöker förgäves leta upp nån info angående dessa händelser, men jag är inte tillräckligt rutinerade Internetanvändare och lyckas helt enkelt inte googla upp nåt. Hjälp, någon?
Annars: var det avskedslunch för Joanna idag, tillsammans med Olle redde vi tre ut en hel del världsliga ting (typ, bloggar) och hade allmänt tjosan. Hon har lovat att skälla lite på Jens från oss alla. Det kan han förtjäna, tycker jag allt. F.ö. är jag jävligt mätt.
Är bara lite nojig över min totala kaosning igårkväll. Fast sånt brukar ju alltid gå över. Min strävan efter att lyckas läsa in mig lite på diverse begrepp går inte så bra för tillfället.

Dagens låt är “The drugs don’t work” med The Verve. Det vet ju alla.

Inga kommentarer: