tisdag, december 27, 2005

A night in

Här rinner stearin och doftar avdammad jul och kallt kaffe. Jag laddar min iPod med nya låtar. Det tar tid. Idag har jag blivit dumpad av i stort sett alla jag ringt. Det svider lite, för det är inte ofta jag ringer folk. Så jag har legat inne och läst BON och kollat på TV. Det är inte många bra program under mellandagarna. Fast tiden går ändå. Nu är det kväll, snart är det natt, och jag har en lång dag framför mig…
Först och främst måste jag fixa mina brillor (Om någon vill ha ett tipps: lägg aldrig era glasögon på sängen när du ska duscha. Oddsen att något dumt händer med dem då är inte på din sida). Sen ska jag fixa länken till klocka och efter det bär det av till banken. Man kanske kan unna sig något fint också, något passande inför det nya året. Vem vet?
Inte jag. Jag har tappat tron.


Nu har ljusen slocknat.

Inga kommentarer: