måndag, mars 31, 2008

Natten till måndag

Att ha plöjt andra säsongen av Heroes och gått på en strikt diet av rostbröd och choklad har gjort mig tämligen uppstissad. Jag försökte varva ner med sista avsnittet av Antikrundan och ströläsa lite om wrestling men finner mig minst lika igång som innan. Jag för väl skylla på sommartiden.
Det har blivit lite av en lat människa av mig och jag vet inte riktigt vad jag kan göra åt det. Istället för att leta infallsvinklar för en framtida lingvistisk utredning sitter jag och läser om om Dave Batistas lesbiska mamma. Jag vet inte riktigt hur det blev intressant men på något sätt tillfredställer det mig.
Datorn är på gränsen till överhettad efter att ha stått på hela dagen och jag funderar på att packa ihop snart. Ska bara kolla min populäritet på Facebook först. Det lär inte vara någon skillnad sen sist.

Inga kommentarer: