onsdag, januari 17, 2007

Ro hemåt

Notting Hill och Kingan tog knäcken på mig. Fast det var det värt. Allt började med att jag och Joanna bittert kastade galla över kärleken och blindhet, till Thomas kom och livade upp stämningen med några skämt. Sen var det bärs som gällde. Nu har jag 25 kronor på kontot. Men Yoa bjussade faen på en bärs. Tjo!
Fritids tar knäcken på en, speciellt om man är bakis. Som tur var, var det ingen som frågade varför jag luktade bensin. Fast jag fick en utskällning av en sur lokalvårdare som gnällde över att jag släppte in baren för tidigt. Det ösregnade ju, för fan. Jävla kärring…
Jag har inte orkat läsa tidningen idag, bara glott på TV och käkat rotsaksgryta. Det blinkar galet vid på Stenabåtens kryssdäck och de skjuter raketer vi kajen.

Olle Adolphssons "I ösregnet" fick bli dagens...

1 kommentar:

Anonym sa...

wow! efter typ tusen försök att komma in i denna hemliga sfär av kompisblogar lyckades jag idag äntligen nå resultat. detta vid en tidpunkt då jag just läst om teorier som ifrågasätter om det egentligen existerar någontign utanför ditt egna madvetande. pang, duellen och frankie boy sopar mattan med allt tvivel. de magiska sökorden var, harkel: kingan + yoa. what do you know. ha det och ta det lungt med bensinen fraöver. wont somebody please think of the children!