måndag, februari 12, 2007

114 poäng

Det snackas om energitjuvar i förhållanden i burken. Det sitter två frisyrer à la Anna Lindmarker och proklamerar att man måste ha självkännedom och inte får bli rädd. Personligen är jag rädd för min självkännedom. Inte för att det spelar någon som helst roll, jag har inget förhållande längre så jag kan knappas vara en sån där energitjuv. Det enda jag kan göra är att ta ensamma promenader och skratta mig lycklig över att jag i alla fall inte har något att ta hänsyn till. Och kanske är det just det som är mitt fel: jag tar aldrig hänsyn till någonting. Värden enligt Linus. Åtminstone vad det gäller saker som har att göra med mig och min personlighet. Annars tycker jag att jag har en väldigt nyanserad och objektiv världsbild, är en kompetent och uppmärksammande debattör och väldigt bra på att beakta nya aspekter. Ett caselogg-barn av bästa kvallitet.
Blev full igår och det löste väl knappast något världsproblem, men undertecknad vann i alla fall på Alfapet.

Inga kommentarer: