lördag, februari 17, 2007

Dagen efter

Hade tänkt ge det där ”Men in trees” en chans men blev så fruktansvärt upprörd över att Anne Heche hade så fruktansvärt fula byxor på sig. Och annars var det en väldigt uppenbar och pinsamt tråkig story. Allt detta kom jag fram till innan reklampausen. Jag kan förvisso tänka mig att det sitter tusentals Hannah Rosander-tjejer, av samma typ som avgudade ”Sex and the city”, som klistrade i soffan varje onsdagskväll. Inte för att det är något fel med det. Det är bara inte min tepåse.
Försökte ha kul på UppåtFramåt igår. Det slutade med att jag tog en cigg och gick därifrån. Det är faktiskt ganska rötet där och som med alla andra hyper ar jag ingen som helst förståelse för dess presumtiva storhet.
Ikväll är det Melodifestivalen – igen.
Jag är faktiskt ganska sugen på det där paketet Lucky som Jens försökte pracka på mig igår.

Inga kommentarer: