lördag, februari 24, 2007

Frukost, dusch och Cinimateket väntar mig

Fredagen var en underlig dag. Rent tekniskt bord jag varit både trött och bakis med tanke på att jag kom hem halv två efter X antal öl med Joanna och gick upp klockan sju och sprang om kring i korridorer till klockan tre. Men jag var på tipptopphumör hela dagen. Efter en expressvisit på Publik för att möta upp med Olle och Joanna försvann de två manliga medlemmarna av konstellationen in på Kingan och Yoa hem. Då ringde de från Nämnden och klagade på en timtjänstgöringsrapport. Efter att ha skällt på varandra i fem minuter löste det sig och jag fick mig lite After Work. På Lokal satt Michael och Victor bland alla andra snygga människor. Visst kände jag mig lite utanför till en början, fast efter ett tag blev jag varm i kläderna och var minst lika snygg som alla andra. Några Pennant ale senare ville de flesta dra till UppåtFramåt, jag totalvägrade och stack till Notting Hill där Joanna och Olle satt. Och dagen avslutades som den hade börjat. Under påverkan.

Inga kommentarer: