onsdag, februari 14, 2007

Ryssland, Portugal och Budapest

Man kan tycka att sitta det är lite onödigt att rumla iväg och dricka öl en tisdagskväll bara för att man hade en dålig dag. Men de fyra bärsen och de matcherna foosball tillsammans med Per är ingenting jag ångrar. Möjligtvis det att de spolierade mina Valentine-planer. Hade ju egentligen tänkt sätta mig ensam i ett hörn för att sura och dricka mig redlöst berusad. Så här i efterhand är det nog ganska bra att jag tog mitt förnuft till fånga. En sån grej känns ganska tagen. Ska nog lägga mig och läsa en av mina nyinköpta böcker nu.
Borde jag plugga?

1 kommentar:

Anonym sa...

och de är underliga, sånahär nätter. som med böcker man förälskar sig i och inte kan sluta läsa, ligger vaken hela natten igenom fastän man inte borde, har jag suttit och läst här. jag vet inte vad det är du gör, men jag är fast.