lördag, november 10, 2007

Det går an

Det ploppar i mitt öra och snart ska jag beställa en till Harvey's. En lugn fredagskväll med dyr billjard och bussen hem innan nattaxa. Det var nog faktiskt exakt vad jag behövde. Som en konsekvens kom jag upp i hyffsad tid morse och kunde ge mig an "Scoop" av Evelyn Waugh. Har dock inte kommit så långt än, Spindelharpan och flipper tog över. Vilket man verkligen inte tolka som något negativt. På The Westbourne spelar de funk och ikväll har John bestämt att det är Grabbkväll. På krogen.
Nu var det klart. Jag kommer från och med 1 december bo på 129 Mouslecoomb way bland shaves och annat löst slödder. Snart kommer man inte kunna skillja på mig och en fotbollshuligan. Grymt! Saker och ting har börjat lösa sig fint och om jag bara pallar att plugga inför grammatiken så kommer mitt liv bli en dans på rosor. Har nästan bestämt mig för att gå B-kursen nu...

Inga kommentarer: