torsdag, november 08, 2007

Konsten att älta:

Allt började med ett tattarmål från Arsenal i nittioandra minuten i lördags, efter det har det bara eskalerat. I tisdags försökte jag beställa flyg och tågbiljetter, vilket på Sterling gick prima och jag kom över en biljet till Köpenhamn för dryga sextio pund. Men på SJ:s hemsida sket det sig stort. Av någon anledning så har de beslutat att ha ett fungerande bokningssystem inte är speciellt nödvändigt. När jag på Wetherspoon i Chichester skulle äta i goda vänners lag igår fick jag vänta tio minuter längre än alla andra på min veggoburgare och när de väl bestämt sig för att servera mig kom det in en stor jävla köttbiff. Idag försökte jag boka tågbiljett igen, men icke! Så nu har jag en biljett till Köpenhamn men inget sätt att ta mig hem på...
- Jag har blivit blåst av SJ

Inga kommentarer: