tisdag, december 11, 2007

Dagens sanning:

Av någon anledning har min kropp börjat strejka. Hade det inte varit för Elsa hade jag sovit till långt in på eftermiddagen. Vissa dagar känns det som livet håller på att falla ihop. Det är tisdag, det kliar. När jag gick upp och skulle ta en dusch stank det av cigarettrök och stekos i hela lägenheten och handduken jag tvättade igår och hängde upp i vardagsrummet hade dragit åt sig all den lukten. Frukosten var slut och jag fick kila iväg till en off license i närheten. Tänkte passa på att köpa nya rizla fast självklart leggade snubben i kassan mig. Vad tror han, att någon under arton rullar eget? Antagligen. Det här är England.


Jag har i alla fall tagit mig i kragen nu. Ska höra av mig till Olle så vi kan dra ner på stan, med öppna spjäll.

Inga kommentarer: