onsdag, december 05, 2007

Disclaimer

Fortfarande ser jag ingen lösning på mitt volymproblem. Alla förslag är välkomna. Istället lyssnar jag på The Bear Quartet via iPoden, som jag kopplat in till de nyinköpta, relativt dåliga, små datorhögtalarna, samtidigrt som jag äter min frukost/lunch/middag bestående av äggröra och en cigarett. Överallt i huset är det nedsläckt, på gatan utanför drar ungdomar omkring och letar efter någon som kan köpa ut åt dem och skymningen har sedan länge mörklagt hela England.
Om en liten stund ska jag lägga mig i sängen och ögna igenom de tal och noveller som ska vara förberedande för morgondagens lektioner (inte för att det överhuvudtaget kommer att behövas). Först ska jag bara göra lite Movie Quizzes på ansiktsboken. Jag har i alla fall fått i ordning mitt rum.

Inga kommentarer: