måndag, januari 28, 2008

Måndag igen

Självklart, oh självklart glömde jag att jag använder mig av OpenOffice, en ordbehandlare tillhandagiven av The University of Sussex, som inte går att använda på The University of Sussex. Istället för att göra som jag brukar och maila löpande text så bifogade jag en fil, något jag kom på på bussen mot skolan imorse. Inget större problem egentligen, bara fruktansvärt irriterande. Dessutom gick dagens lektion ut på att gå igenom en text jag behandlade i ettan på gymnasiet och hr strukturen i en argumenterande artikel bör se ut.
När jag kom hem för att tvätta upptäckte jag att tvättmaskinen var full av kläder och inte en själ fanns i huset. Någon (läs: Matt) har således satt på maskinen och stuckit ivägtill jobbet. Jag har spenderat min eftermiddag, som skulle varit ägnad åt min egen tvätt, med att hänga upp någon annans (läs: Matts) tvätt. Det är inte min dag idag. Snart ska jag sätta igång med storkok av linsgryta utan lök. Sen är det dags att shoppa Art Brut-biljetter.

Inga kommentarer: