fredag, januari 27, 2006

aber, aber über alles

Allmän fråga: brukar jag lukta rök? Jag har fått för mig att jag gör det, vilket det också kan finnas belägg för.
Jag ringde precis Tages Konsult & Trading Erixon AB. De bad mig återkomma på måndag. Hmm, undra varför?
Det är många frågor idag: bl.a. hur tentan kunde gå över så fort och smärtfritt, vad jag ska äta till lunch, planerna för Olles födelsedag imorgon, ifall Robin ringer upp snart, varför jag har över 200 sidor att läsa tills nästa lektion, när jag ska få tid att läsa dem, vart lönen på 1 280 bagis kommer från, om jag kan kosta på mig kläder från Acnes utförsäljning; för att nämna några. Men: mina böcker har kommit!

Rent praktiskt borde jag äta snart, i och med att jag ska hinna med gymmet innan filmfestivalen.
Filmerna jag ska se hittills är:
Svenska bilder 2, fredag 27/1, Pustervik
Svenska bilder 1, lördag 28/1, Pustervik
Svenska bilder 3, söndag 29/1, Pustervik
Publikens val, lördag 4/2, Folkan
Om Gud vill, lördag 4/2, Chalmers
Svenska bilder 16, söndag 5/2, Hagateatern
Allt är upplyst, söndag 5/2, Draken

Inga kommentarer: