torsdag, januari 12, 2006

tyst alarm

Tänk va kul man kan ha när man sitter i ett lärarrum. Jag är inne på femte koppen kaffe och börjar snart hallucinera. Ledan av att inte ha något att göra har drivit mig till att lära mig allt om alkaloider och dess inverkan på nervsystemet. Ganska intressant faktiskt. Min sista lektion börjar om 30 minuter och då ska jag bara visa film. Vissa dagar är det inte mig solen lyser på.
Fast jag har en to do-list:
  • Gå till systemet
  • Ringa Katja
  • Fika med Linda (och få reda på skvaller)
  • Eventuellt handla födelsedagspresent
  • Läsa igenom alla papprena från Göteborgs Universitet och CSN
  • Laga mat

Det är ändå lite status.
Och allt sker till tonerna av Bloc Party.

1 kommentar:

cam sa...

det kändes bättre, lite mognare. det var ett försök att ge min blogg en mer seriös framtoning. föredrog du tarzan? men credit till dig som märker denna skillnad. hur ska vi lösa skvallerpratet? finns det någon internkommunikationsmedel?