onsdag, januari 11, 2006

once again

Tänk så fel man kan ha. Trots att gårdagen in facto startade skit, så slutade den med en klackspark. Vuxenpoängen bara haglade över mig. Och idag var inte så dum heller. Jag är lite snorig och hes, men för en gångs skull lyckades jag pallra mig iväg till gymmet med Merking, och nu är jag stark som en (pappers)tiger.
Pitti Uomo startar idag – den 69:e i ordningen – och Martin Margiela är hedersgäst, och som alltid verkar det lovande.
Nu sitter jag och lyssnar på de James & Karin-låtar Johanna skickade över, och Jan Hammarlund. Jag är så jävla progg, va.

Katja har kommit hem en sväng innan hon drar till Thailand. Hon har lovat ringa mig imorgon så vi kör en twentieth birthday once again. Jag är så på G: jag fick antagningsbevisen från GU idag, nästa helg ska Maya och jag till Park Lane, Nordhemsskolan vill att jag jobbar veckan ut och hela nästa också, Merking och jag ska hänga på låset till bolaget på lördag.
Det enda negativa är att jag är sugen på en Lucky fast inte har nån att gå cigarettpromenad med.

Dagens låt är helt klart Paranoid med Black Sabbath. Det finns inget som att sitta i SO-depån och lösa korsord med den i lurarna. God bless iPod!
Annars funkar nya vårskivan nästan lika bra.

Inga kommentarer: