tisdag, januari 17, 2006

s.t.o.m.a.t.o.l.

Rotlöshet och rastlöshet varvas om vart annat. Kanske beror det på alla koppar kaffe jag hällt i mig, så många att jag nu tvingats gå över till te, eller de nattamackorna jag klämde i mig vid tvåtiden framför OZ inatt, men jag är totalt inkapabel till att slappna av. Har lyssnat på Frank, vilket ger en del nostalgiska tankar tillbaka på högstadiet. Jag kom inte ihåg att de spelar så usel musik bara.
Mitt MSN:ande med Johanna påminner mig om att jag och Maya måste ta upp våra slang-research-träffar snarast. Det var alldeles för länge sedan sist, och jag börjar tappa stinget.

Kan man motverka en veckas munhygiensförsumning genom att borsta tänderna 14 gånger på en kväll? Det skadar ju inte att prova, det gör bara lite ont i tandköttet.

Bra Hitchcockfilm på tvåan ikväll.

Inga kommentarer: