tisdag, mars 13, 2007

Dagens låt: "Handy-Man" - The Knife

Produktive Linus är igång igen. Och nu är jag allvarlig. Inte nog med att jag ska plantera om mina växter lite senare, jag har även putsat alla mina skor. När jag plockade fram bootsen jag köpte då jag var i Rom med familjen hade de möglat. Inte nog med att sulorna lossnade hela tiden, de klarade inte ens av att stå i en garderob. Ytterligare en anledning till att hata Italien. När jag var gymnastiklärare på Nordhem idag sträckte jag mig i ett försök att veva upp en tjockmatta. Jag är så patetiskt klen. Olle knäckte mig i armbrytning i lördags. Fast jag har lovat mig själv att springa imorgon också. Beach -07 som sagt.
Annars inga större skavanker en eftermiddag som denna. Förutom att min iPod börjat krångla igen. Det blir nog ingen spökvandring ikväll och inget Cinematek. Däremot ska jag läsa lite om etnologiska narrativa perspektiv. Funderar på att ringa Josefin och tigga till mig en klippning. Hon åker ju ändå in till stan på onsdagar, och jag slutar två. Perfa!

Inga kommentarer: