fredag, mars 02, 2007

Säga vad man vill om att vara sjuk, det löste i alla fall min akuta kalsongbrist

På ZTV:s hemsida har de lagt upp en gammal dokumentär om The Soundtrack of Our Lives. De snackar om intrikata melodier, Southampton och Gasolines bas. Istället för att läsa nya Ordfront eller BON, vilket jag håller med om att det är en motsägelsefull kombination, så sitter jag och nostalgiglor på en streemad intervju med dålig upplösning. Jag ryser till ordentligt när jag tänker på hur jag och Robin stog längst fram vid kravallstaketet då KALAS besökte Västervik. Minnena från den spelningen vann mig faktiskt en TSOOL-påse. Serrö!
Jag har tagit en dusch, dock sitter jag fortfarande i morgonrocken och har inte borstat tänderna. Till vilken nytta? Funderar på att rosta ett bröd.
Sen ska jag ta tag i saker och ting.
Varför händer inget i blogg-Sverige?

Inga kommentarer: