fredag, mars 23, 2007

Jag har blivit ordblind

Allting snurrar. Mina 6 timmar framför laptopen har bränt sönder hornhinnorna så det är prickar över allt. Försöker jag skriva blir allt bara en enda obeskrivlig massa av streck och krumelurer. Det påminner o typsnittet Windings. Enda skillnade är att det är min hjärna och inte en mjukvara som fuckar upp texten för mig. Inte ens är det halvklart. Det blir så kallad speed wrighting imorn och på söndag. Till råga på allt har de slått av värmen i hela huset. Läpparna är lila och händerna blå, fast det påminner lite om Tynnered. Någon idiot fick för sig att det skulle bli billigare om vi slog av elementen. Det kändes jäkligt street. Det är viktigt att jobba på imagen.
Dagens låt blir obestridlig ”Like eating glass” med Bloc party.

Inga kommentarer: