söndag, mars 04, 2007

Äntligen

Efter brunch, Hitchcock och ”Demokrat” blev det foosball, absinth och ”The Office” hemma hos Jakob. Farsan och jag hann t.o.m. förbi Notting Hill för att käka. En heldag som hette duga. Olle och jag slagga över i Kungssten och promenerade hemåt i söndagseftermiddagens solsken. Vi stannade vid Västra kyrkogården och löste korsord på en parkbänk. Egentligen hade jag tänkt kila till Cinemateket men jag stod över för ett gäng vårrullar hemma hos familjen Hellblom/Fornander. Vi såg en av tidernas sämsta VHS med världens 100 snyggaste mål, som någon italienare snickrat ihop. Dock grym midimusik.
En grej som jag finner mäkta irriterande är att GP valt att lägga TV9 i deras programstablå och helt slopa sexan. Vem fan kommer kolla på TV9, det är ju bara budgetdokumentärer och Royal league. Tacka vet jag Stargate-serierna.
På onsdag lirar Man U mot Lille. Viktigt, viktigt. "Scrubs" ikväll. Nästan lika viktigt.

Inga kommentarer: